
Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési idoszak!
Diákmunka: Projekt gyakornokot keresünk az OTP Nemzetköti Retail Igazgatóságára.
Munkavégzés helyszíne: Budapest XIII. kerület és részben otthonról végezhető
Munkaidő: minimum heti 15 óra
Fizetés: 1 600 Ft/óra
A Nemzetközi Retail Igazgatóság az OTP Csoport Retail Divízióján belül a nemzetközi leánybankok retail tevékenységét támogatja és felügyeli. Ez felöleli az ügyfélélmény, digitális és fizikai értékesítési csatornák, valamint a termékfejlesztési és árazási témaköröket.
Az OTP csoport külföldi leánybankjainak (Közép-Európa 10 országában) CRM tevékenysége folyamatos központi stratégia támogatásban részesül a bank Nemzetközi Retail Igazgatósága által. Ezen támogató tevékenység keretében projekt jelleggel felmérjük a leánybankok direkt marketing tevékenységének egyik alapját képező faktor, az ügyfelek kontakt adatainak (telefonszám, e-mail cím stb.) és az ezekhez kapcsolódó marketing hozzájárulások jelenlegi rendelkezésre állásást, majd fejlesztési javaslatokat fogalmazunk meg ill. akciótervet állítunk össze az egyes leányok ezen témakörben történő fejlesztésére.
A projekt tervezett lépései az alábbiak:
- Állapotfelmérési kérdőív és riport sablon elkészítése
- Adatbekérés, majd riportok feldolgozása, elemzése
- Legjobb gyakorlatok gyűjtése a fejlettebb csoporttagoktól és az OTP Magyarországtól
- Kiértékelés mentén általános helyzetkép bemutatása ügyvezető igazgató részére
- Legjobb gyakorlatok terjesztése központi tudástáron keresztül
- Akciótervek összeállítása és mérési pontok definiálása az egyes leányok számára
A projekt a nemzetközi leánybankokkal szoros együttműködésben zajlik, munkanyelve angol.
Feltételek:
- Nappali tagozatos, aktív (25. életév betöltése előtt passzív is) hallgatói jogviszony
- Általános banki és gazdasági ismeretek
- Riportolási ill. elemzői készségek, Excel haladó ismerete
- Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete (a projekt munkanyelve angol)
- Képesség önálló munkavégzésre szakmai iránymutatás és folyamatos konzultáció mellett
- Gazdaságinformatikai vagy marketing szakirányú tanulmányok előnyt jelent
- Jó kommunikációs és prezentációs képesség előnyt jelent
- Preferált munkanapok kedd és szerda
Amit kínálunk:
- Munkavégzés nemzetközi környezetben, Budapesti központtal
- Közép-Európa egyik vezető bankcsoportja CRM gyakorlatainak átfogó megismerése
- Részvétel egy valós bankcsoporti projektben, 10 külföldi csoporttag bevonásával, kapcsolat a csoporttagok CRM és retail menedzsmentjével
- Rugalmas, órarendhez igazodó heti munkaidő beosztás (15 óra egy héten vállalástól függően), home office lehetőséggel
- Folyamatos mentori támogatás
- A programban résztvevő és jól teljesítő gyakornokoknak a program vége után lehetősége nyílhat hosszabbításra, rotációra az általános gyakornoki programban, vagy végzésük után teljes állásra való jelentkezésre
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével, az önéletrajzod és egy friss, aktuális fénykép csatolásával.
A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).
Tovább az aktuális munkáinkhoz