
Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési idoszak!
Diákmunka: Ez a pozíció az Ügyfélszolgálati területen való munkavégzésért felelős, hatékony első vonalbeli informatikai támogatás nyújtása bármilyen IT-probléma vagy szolgáltatási kérés esetén.
Ez a szerepkör központi kapcsolattartó pontot biztosít az informatikai számítógépes rendszerek minden felhasználója számára. A szerepkör felelős az összes informatikai probléma és szolgáltatási kérés rögzítéséért, nyomon követéséért és előrehaladásáért az időbeni és kielégítő megoldásig. Felhasználói hozzáférés adminisztrációja az összes üzemeltetett informatikai rendszerhez.
Ez a szerepkör támogatja az üzleti és a munkaidőt, és rugalmas műszakos munkavégzést igényel.
Munkaidő: heti minimum 20 óra (délelőtti és délutáni munkavégzés)
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület (betanítás), majd otthonról végezhető
Fizetés: 1 800 Ft/óra
Feladatok:
- Telefonhívások fogadása NA üzleti felhasználóktól (elsősorban) és más helyről dolgozó felhasználóktól (másodlagosan)
- Események naplózása és jegykérés telefonon vagy a ServiceNow eszköz önkiszolgáló űrlapjain keresztül
- Azonnali segítségnyújtás a felhasználóknak az alapvető informatikai kérdésekben
- Bonyolultabb és összetettebb problémák elküldése az L2 támogatási csapatoknak
- Vállalkozásra vonatkozó szabványos igények teljesítése különféle informatikai rendszerekben
- Felhatalmazások és jóváhagyások ellenőrzése a kérések kitöltése/elküldése előtt
- Szükség esetén más Service Desk csapatok segítése
- A folyamat esetleges hiányosságainak és eredménytelenségének észlelése és a Service Desk vezető tájékoztatása
- A problémák eszkalálása a megfelelő hierarchiafolyamat használatával abban az esetben, ha a megoldás késik
- SOX/audittal kapcsolatos adminisztrátori feladatok kezelése, beleértve a Joiners/Leavers folyamatot
Feltételek:
- Nappali aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív tagozatos hallgatói jogviszony
- Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban is. Folyékon német, francia vagy olasz nyelvtudás előnyt jelent
- A SOX-irányelvek és -eljárások valamint a felhasználói adminisztrációs kötelezettségekre gyakorolt hatásuk alapos ismerete
- Jó számítógépes ismeretek, beleértve a Windows és a Microsoft irodai termékeket.
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Jó ügyfélszolgálati készség belső és külső kapcsolattartással egyaránt
- Jó döntési készség
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).
Tovább az aktuális munkáinkhoz