
Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési idoszak!
Diákmunka: Ez a pozíció informatikai támogatást nyújt a felhasználóknak számos AGCO webhelyen világszerte, valamint számos üzleti funkcióban az üzleti és üzemi órákban.
A munkakör annak biztosítására irányul, hogy minden üzleti felhasználó hozzáférhessen a megfelelő informatikai rendszerekhez és szolgáltatásokhoz, összhangban az elfogadott szolgáltatási szinteknek és az IT biztonsági házirendeknek. A pozíció központi kapcsolattartási pontot biztosít minden üzleti felhasználó számára a problémák bejelentésére és az IT szolgáltatások iránti kérelmek benyújtására, valamint az első hívás során felmerülő problémák megoldására. Ez a pozíció felelős a német Service Desk területen végzett munkáért, hogy hatékony elsővonalbeli informatikai támogatást nyújtson az IT-vel kapcsolatos incidensekhez vagy szolgáltatáskérésekhez.
Az AGCO a világ legnagyobb gép- és berendezésgyártója, amely kizárólag a mezőgazdaságra összpontosít. A világ egyik legelismertebb márkájával nemcsak gépeket gyártunk, hanem szebb jövőt is a gazdaságok számára.
Az AGCO Üzleti Központ az Office Gardenben található, Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő negyedében, a 11. kerületben, a Duna part közelében.
A Budapesti Üzleti Központ globális támogatást nyújt belső ügyfeleinknek pénzügyi, HR, IT, beszerzési és műszaki szolgáltatások területén. Nemzetközi környezetünkben több mint 20 nyelven beszélnek munkatársaink, akik a világ minden tájáról származnak. A központban igazi csapatszellemben dolgozunk együtt, és hiszünk a „Képes vagy rá” hozzáállásban. A szakmai képzés, a folyamatos fejlesztés, a jó légkör és az egészséges munka és magánélet egyensúlya számunkra egyaránt fontos. A multikulturális környezet ellenére az iroda nagy családként működik, ahol támogatjuk egymást.
Munkaidő: minimum heti 20 óra, legalább fél évig
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület
Fizetés: 1900 Ft/óra
Feladatok:
- Német üzleti felhasználók telefonhívásainak fogadása;
- Események naplózása és jegyek kérése telefonon vagy a ServiceNow eszköz önkiszolgáló űrlapjain keresztül;
- Azonnali segítségnyújtás a felhasználóknak az alapvető informatikai kérdésekben;
- Alapértelmezett igények teljesítése a vállalkozás számára különböző informatikai rendszerekben;
- Meggyőződés arról, hogy minden engedély és hozzáférés megvan a kérések teljesítése/feladása előtt;
- Együttműködés a kollégákkal az IT támogatási dokumentáció naprakészen tartása érdekében
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Minimum középfokú angol és német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
- Jó számítógépes ismeretek, beleértve a Windows és a Microsoft irodai termékeit;
- Jó kommunikációs és ügyfélszolgálati készség;
- Jó döntéshozó képesség;
- PC -k/laptopok/monitorok/billentyűzetek csatlakoztatásában szerzett tapasztalat;
- A számítógépek alapvető problémáinak elhárításában szerzett tapasztalat
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).
Tovább az aktuális munkáinkhoz