fbpx
diákmunka ügyfél kapcsolattartó

Diákmunka: Ez a pozíció informatikai támogatást nyújt a felhasználóknak számos AGCO webhelyen világszerte, valamint számos üzleti funkcióban az üzleti és üzemi órákban.

A munkakör annak biztosítására irányul, hogy minden üzleti felhasználó hozzáférhessen a megfelelő informatikai rendszerekhez és szolgáltatásokhoz, összhangban az elfogadott szolgáltatási szinteknek és az IT biztonsági házirendeknek. A pozíció központi kapcsolattartási pontot biztosít minden üzleti felhasználó számára a problémák bejelentésére és az IT szolgáltatások iránti kérelmek benyújtására, valamint az első hívás során felmerülő problémák megoldására. Ez a pozíció felelős a német Service Desk területen végzett munkáért, hogy hatékony elsővonalbeli informatikai támogatást nyújtson az IT-vel kapcsolatos incidensekhez vagy szolgáltatáskérésekhez.

Az AGCO a világ legnagyobb gép- és berendezésgyártója, amely kizárólag a mezőgazdaságra összpontosít. A világ egyik legelismertebb márkájával nemcsak gépeket gyártunk, hanem szebb jövőt is a gazdaságok számára.
Az AGCO Üzleti Központ az Office Gardenben található, Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő negyedében, a 11. kerületben, a Duna part közelében.

A Budapesti Üzleti Központ globális támogatást nyújt belső ügyfeleinknek pénzügyi, HR, IT, beszerzési és műszaki szolgáltatások területén. Nemzetközi környezetünkben több mint 20 nyelven beszélnek munkatársaink, akik a világ minden tájáról származnak. A központban igazi csapatszellemben dolgozunk együtt, és hiszünk a „Képes vagy rá” hozzáállásban. A szakmai képzés, a folyamatos fejlesztés, a jó légkör és az egészséges munka és magánélet egyensúlya számunkra egyaránt fontos. A multikulturális környezet ellenére az iroda nagy családként működik, ahol támogatjuk egymást.

Munkaidő: minimum heti 20 óra, legalább fél évig

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület

Fizetés: 1900 Ft/óra

Feladatok:

  • Német üzleti felhasználók telefonhívásainak fogadása;
  • Események naplózása és jegyek kérése telefonon vagy a ServiceNow eszköz önkiszolgáló űrlapjain keresztül;
  • Azonnali segítségnyújtás a felhasználóknak az alapvető informatikai kérdésekben;
  • Alapértelmezett igények teljesítése a vállalkozás számára különböző informatikai rendszerekben;
  • Meggyőződés arról, hogy minden engedély és hozzáférés megvan a kérések teljesítése/feladása előtt;
  • Együttműködés a kollégákkal az IT támogatási dokumentáció naprakészen tartása érdekében

Feltételek:

  • Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
  • Minimum középfokú angol és német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
  • Jó számítógépes ismeretek, beleértve a Windows és a Microsoft irodai termékeit;
  • Jó kommunikációs és ügyfélszolgálati készség;
  • Jó döntéshozó képesség;
  • PC -k/laptopok/monitorok/billentyűzetek csatlakoztatásában szerzett tapasztalat;
  • A számítógépek alapvető problémáinak elhárításában szerzett tapasztalat

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).


Jelentkezés

Hasonló munkáink