
Diákmunka: Hullámpapír alapú csomagolóeszköz-gyártással foglalkozó, multinacionális partnerünk keresi új munkatársát HR adminisztrátor munkakörbe, hosszútávú munkavégzésre.
Munkaidő: heti minimum 3-4 munkanap, napi 8 órában
Munkavégzés helye: Budapest, XXI. kerület
Fizetés: 1 500 Ft/óra
Feladat:
- HR osztály munkájának adminisztratív támogatás, a személyügyi adatok naprakész nyilvántartása, Időszakos orvosi beutalók készítése, kiadása, koordinálása, betegpapírok dokumentálása, munkavállalók segítése a cafeteria rendszer nyilatkoztatásában, ezzel kapcsolatos adatrögzítés, riportolás, tréning anyagok összeállítása
- Excel riporting feladatokban segítségnyújtás
- Egyszerűbb prezentációk készítése
Feltételek:
- Nappali tagozatos, aktív (25. életév betöltése előtt lehet passzív is) hallgatói jogviszony;
- Folyamatban lévő emberi erőforrások vagy gazdasági tanulmányok;
- Angol középfokú nyelvismeret;
- MS Excel felhasználói szintű ismerete;
- Pontos, precíz elemző szabálykövető attitüd, terhelhetőség, önállóság, fegyelmezettség, megbízhatóság a napi munka során
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).
Jelentkezés