
Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési idoszak!
Diákmunka: Budapesti partnerünk számára keresünk HR területre adminisztrátor munkatársat, azonnali kezdéssel, 2-3 hónap munkaidőre, lehetséges hosszabbítással.
Munkavégzés helyszíne: Budapest XIII. kerület, Pap Károly utca
Munkaidő: minimum heti 20 óra, rugalmas beosztás
Fizetés: 1 530 Ft/óra
Feladat:
- személyi anyagok rendbetétele: az aktív munkavállalók vonatkozásában a fizikai és digitális mappákba történő dokumentum kezelés, hiányosságok feltöltése, pótlása.
- HR nyilvántartások, dokumentációk kezelése: szkennelés, lefűzés, nyilvántartások vezetése
- inaktív dolgozók munkaügyi dokumentációjának feldolgozása, visszahozatala a partner cégtől, majd archiválása
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
- Precíz, megbízható munkavégzés
- Pozitív, nyitott, proaktív személyiség
Előnyök:
- Emberi erőforrás szakirányon folytatott tanulmányok
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).
Tovább az aktuális munkáinkhoz