fbpx
📢Megnyitott az ÜGYFÉLKAPUNK!📢
 
Elindult az ügyfélkapus ügyintézésünk, így már be tudtok regisztrálni iskolaszövetkezetünkbe, illetve tudtok tagságot hosszabbítani is nálunk teljesen online, pár kattintással❗
 
Kérünk titeket, hogy a felület használata előtt, olvassátok el használati útmutatónkat. Ebben nagyon sok felmerülő kérdésre választ találtok❗😊
👉https://miszisz.hu/diak-ugyfelkapu-hasznalati-utmutato/
A segítségünk hosszúnak tűnhet, mivel mindent részletesen leírtunk, de a tartalomjegyzék segít benne, hogy csak a konkrétan rátok vonatkozó részeket kelljen elolvasnotok.😉
 
Összegyűjtöttük az eddig felmerült leggyakoribb kérdéseitekre a válaszainkat:
 
◼️ A tagjainknak a hosszabbítás során csak “pipálgatással” kell elfogadni a dokumentumokat, nem kell semmit kinyomtatni, aláírni majd visszatölteni, sem máshogy hitelesíteni. Az irodánkba sem kell bejönni aláírni a papírokat, bemutatni az igazolványokat.
 
◼️Bár tagság hosszabbításnál a nyomtatványok elfogadásánál felvillanhat egy “aláírás” box, nem szükséges elektronikus aláírást megadnotok. A hiba megoldásán dolgozunk.
 
◼️A hosszabbításhoz és szerződéskötéshez szükséges a személyes iratok (személyi igazolvány, adókártya, TAJ-kártya, diákigazolvány) feltöltése, továbbá az aktuális félévre szóló hallgatói jogviszony igazolása. Ezt megtehetitek a félévre érvényesített diákigazolványotokkal, vagy hallgatói jogviszonyigazolással.
 
◼️A munkavégzéshez szükséges munkaköri orvosi alkalmassági igazolás (vagy bizonyos munkakörökben EÜ kisköny) megléte, így a hosszabbításhoz és szerződéskötéshez is szükséges az igazolás feltöltése. Fontos❗ Az igazolások (és EÜ kiskönyvek) a kiállítástól kezdődően 1 évig érvényesek, így azokat minden évben meg kell újítani❗
Egészségügyi tájékoztatónk:
https://miszisz.hu/wp-content/uploads/2020/10/Munkakori-orvosi-alkalmassagi-vizsgalat-es-EU-Kiskonyv-tajekoztato-oktober.pdf
 
◼️Orvosi alkalmasági igazolást (vagy EÜ kiskönyvet) és hallgatói jogviszonyigazolást a dokumentumfeltöltésnél “Egyéb” dokumentumként lehet feltölteni.
 
◼️❗Az igazolványok és igazolás(ok) hiányában nem fogadjuk el a tagsághosszabbítást, illetve szerződéskötést❗
 
◼️❗Miután elfogadtátok a nyomtatványokat, utána nekünk át kell néznünk az igazolványaitokat, igazolásokat, majd jóvá kell hagynunk a nyomtatványokat❗ Ameddig az nem történik meg, azt fogjátok látni a felületen, hogy újra el tudjátok fogadni a nyomtatványokat. Ennek átalakításán is már dolgozunk.
 
◼️ Új belépőnek az számít, aki most először lép be az iskolaszövetkezetünkhöz❗ Akik a rendszer elindulása előtti napokban léptek be, ők nem új belépők, bármennyire is rövid a jelenlegi tagsági idejük. Illetve attól, mert most használjátok először ezt a rendszert, nem vagytok új belépők. (Az útmutató átszövegezésén dolgozunk, hogy egyértelmű legyen ez mindenki számára.)
 
◼️Az új belépőknek (új tagoknak) szükséges csak az AVDH általi hitelesítés, vagy a személyes megjelenés irodánkban. Nekik viszont ez mindenképpen kötelező!
 
◼️A tagsághosszabbításra november 29-ig van lehetőség, az ügyfélkapu nyitóoldalon módosítani fogjuk az információt.
 
◼️Ha nem hosszabbítotok tagságot, nem folytathatjátok a munkát iskolaszövetkezetünkön keresztül❗
 
◼️Ha nem végzitek el a regisztrációs folyamatot új belépőként (új tagként), akkor nem kezdhetitek meg a munkát nálunk❗
 
◼️Kérünk mindenkit, hogy a teljes nevén, a valós adataival regisztráljon a rendszerben.
 
◼️Kérünk titeket, hogy adatmódosítást csak valóban indokolt esetben végezzetek. (Pl.: Ha nem tetszik, amilyen formában, rövidítésekkel írja ki a rendszer az adataitokat, ne írjátok át, mert úgyis visszaállítja a rendszer, de nálunk az adatmódosítási kérelem meg fog jelenni, amit így át kell nézünk és jóváhagynunk.)
 
Bárminemű kérdés, kérés esetén keressetek minket nyugodtan ❗😊
Ha hibát észlelnétek a rendszerben, kérünk titeket, hogy jelezzétek felénk, ugyanígy várjuk praktikussági-észrevételeiteket is❗😊
 
Ezúton türelmeteket is kérjük, az átállás nekünk is időigényes, a rendszert folyamatosan fejlesztjük❗ Köszönjük mindenkinek a megértést és együttműködést❗🥰

Legfrissebb munkáink