Könnyű fizikai Irodai Nő 3

Back office munkatárs

Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési időszak!

Iroda adminisztratív feladatok ellátása angol nyelven a XIII. kerületben

Bér: 1 200 Ft/ óra

Munkaidő: Heti 5×8 óra vagy 5×4 órában fél éves időtartamra (napi fix 4 óra)

Helyszín:
Budapest XIII. kerület


Feladatok:

  • szolgáltatókkal, és ügyfelekkel kell kapcsolatot tartani az általuk kapott információkat kell egy belső rendszerben adminisztrálni
  • egyéb általános adminisztratív feladatok
  • Angol nyelv magabiztos ismerete


Elvárások:

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony (25. életév betöltése előtt passzív is)

 

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.

A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).

2018.02.08. 15:06

Tovább az aktuális munkáinkhoz