Könnyű fizikai Irodai Nő 3

Back Office adminisztráció

Sajnáljuk, lejárt a jelentkezési időszak!

Diákmunka: Back Office adminisztráció

Irodai adminisztráció (pl. posta bontás, iktatás, lefűzés), Excel táblák kezelése, kisebb ügyviteli számítógépes feladatok


Munkavégzés helye: Törökbálint

Kezdés: 2017 áprilisa

Munkaidő: heti 20 óra vállalása  (2-3 nap/hét, 8 óra munkavégzés naponta)

Fizetés: 1 200 Ft/óra

Feltételek:

  •     Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony (25. életév betöltése előtt passzív is)
  •     Pénzügyi, marketing vagy HR ismeretek illetve folyamatban lévő tanulmányok
  •     Alapvető informatikai ismeretek (Windows, Microsoft Office, Google termékek)
  •     Kiváló kommunikációs készség
  •     Kitűnő problémamegoldó képesség
  •     Megbízhatóság, kiszámítható, pontos munkavégzés, határozott fellépés

Előnyt jelent:

  •     Adminisztratív területen szerzett tapasztalat

 

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).

2017.04.07. 11:00

Tovább az aktuális munkáinkhoz