Üzleti elemző gyakornok

Adminisztratív kisegítő december hónapra

Partnercégünk részére keresünk adminisztratív kisegítő munkatársat a 11. kerületbe december hónapra.

Munkaidő: heti 20-30 óra

Munka kezdés: 2017. december

Munkavégzés helye: Budapest, 11 kerület

Fizetés: 1 145 Ft/óra

Feladatok:

  • Irodai adminisztratív feladatok ellátása
  • HR feladatok ellátása
  • Rendezvények szervezésében való közreműködés
  • Marketinganyagok összeállításában való segítség

Feltételek:

  • Alap irodai alkalmazások ismerete (Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Kitűnő problémamegoldó képesség
  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony( 25 év alatt lehetsz passzív hallgató is)
  • Megbízható, kiszámítható szorgalmas munkavégzés

 

Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.

A jelentkezés gombra kattintva megnyithatod az előre paraméterezett e-mailt az alapértelmezett levelezőrendszereddel (amennyiben van beállított).

2017.11.10. 09:40 , , , , , , , , ,

Jelentkezés